wtorek, 24 listopada 2009

świąteczne zawieszki i skandynawskie chłodne klimaty



Ostatnio na niemal wszystkich blogach zrobiło się niezwykle świątecznie...Oglądam i często nadziwić się nie mogę jakie cuda wszystkie z Was tworzą.
Wianki ,bąbki,serducha,że o haftach nie wspomnę...
Podglądam też czasami blogi skandynawskie i muszę przyznać ,że zakochałam się w tych zimnych świątecznych klimatach...
Biel,szarości w przeróżnych odcieniach,świece i zawieszki z wizerunkiem Madonny ,które i u mnie zagościły pod wpływem tych chłodnych inspiracji...



Na niedzielnej giełdzie wyszperałam kilka mosiężnych rameczek,poczerniłam pastą do metali,poskanowałam kilka obrazków i od razu zrobiło się świątecznie...





Jakiś czas temu zakupiłam kilka styropianowych kul...miały być z nich drzewka(i może jeszcze będą:-),zaszpilkowałam je liśćmi miłorzębu i owinełam dratwą...wyszły trochę za żółte więc pomalowałam.






Kolejne trzy kule dostały liście z brzozy i odrobinę przypominają mi przerośnięte karczochy:-)
Kulki z mchu wciąż są w dobrej formie ,więc uzupełniły całą dekorację w skandynawskim klimacie...




Pozdrawiam Was ciepło...



13 komentarzy:

  1. Pierwsza:)
    piękne te obrazki..drukowałaś na materiale?
    ramki rewelacyjne-dodają obrazeczkom szlachetnego wyglądu,a kule..no cóż..uwielbiam je..czekają u mnie razem z preparowanymi w glicerynie liśćmi dębu-ja jak na razie w mieszkaniu mam kolorowo- to i kule będą ciemno czerwone,ale na remont czeka sypialnia..a,że bardzo mnie inspirujesz..to zobaczymy..hehe..jak nadejdzie czas, moze udzielisz mi kilku wskazówek odnośnie bielenia mebli?
    ehh,jak zaglądam do Ciebie to tylko patrze i wzdycham..
    pozdrawiam serdecznie i gorąco tulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie Małgosiu jak zwykle cudnie i klimatycznie. Zawieszki wprowadzają tajemniczą nutkę.
    Kule piękne... a najbardziej ta "karczochowa" :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Małgosiu. Kolejne piękne wytworki. Rameczki są niezwykle proste i niezwykle urocze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje stworzyłaś,jak zawsze :)

    Retro charms wyglądają uroczo,przerośnięte karczochy są super!
    Cała aranżacja bajeczna.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie i pomyslowo u ciebie wszstko wyglada ja tez niestety wzdycham do tych skandynawskich klimatow i chyba na tym pozostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne to wszytko tak, że aż słów brak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aranżacje , rzeczywiście skandynawsko się u Ciebie zrobiło.Super Retro Charm Ci wyszły. A ja w polu z ozdobami świątecznymi wciąż jestem !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe! pomysł na kule obklejone listkami i pomalowane na biało jest rewelacyjny.Często takie kule dekupażuję lub obklejam szyszkami modrzewia lecz takich jeszcze nie robiłam.Bardzo podobają mi się zawieszki retro.Ślicznie je skomponowalaś z świecznikami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te rameczki wyszperałas i świetnie je wykorzystałaś..Rewelacyjny pomysł z kulami..Piękne dekoracje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie tu u Ciebie jak zwykle:-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dziewczyny...cieszę się ,że zajrzałyście:-)
    Kamelio wydruki są na papierze foto,a w kwesti mebli zawsze chętnie Ci pomogę:-)

    Pozdrawiam Was serecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,
    Gratuluję. Bardzo ładny blog, piękny dom, wszystko super.
    Rameczki słodziutkie. Czy są dwustronne jak medaliki czy jednostronne jak obraz?
    Przesyłam pozdrowienia z Grudziądza.
    Ania Ś.

    OdpowiedzUsuń
  13. od dwóch tygodni jestem w transie. Rodzina stwierdziła że się uzależniłam od internetu. Ale to nieprawda. Uzależniłam się od twojej strony. Dekoruje swój dom, haftuje, ale twoje działania wprowadzaja mnie w szok. Czy możesz zdradzić skąd wziąć zdjęcia w stylu retro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję