czwartek, 18 lutego 2010

kawowy?


Dziś w roli głównej wystąpi Pan Stół...stareńka duńska , wspaniała robota pamiętająca pierwsze dziesięciolecie ubiegłego wieku.
Spójrzcie na dekor...czyż nie jest cudny...no i te nogi:-)
...cebulowe w tle to wyczekane,wytęsknione białe hiacynty,dziś upolowane. 
Czy ich zapach nie przypomina Wam kwitnących bzów?

A mówiłam o mojej słabości do zielonkawego szkła?
Dokupiłam wazon-dzbanek...sama nie wiem jeszcze do czego?
Może jak spotkam  białe tylipany?



A przy okazji małe przemeblowanko...
taka zamamiana fotelika z barkiem
i "salonowy" kącik w obecnej wersji...bardziej białej:-)


I jeszce kilka fotek...
brakuje mi dziennego swiatła.Zima ciemna ,szara,bura i ponura...

lubię ten klimat we wnętrzach...mnie wyciszają,tylko słońca brak.

Z pracy wracam po 17.oo ,za chwilkę zaparzę kawkę ...
wiem wieczorną,ale jak nie wypiję to zasnę o 20.oo jak niedżwiadek,
...chcę wypróbować stolik:-) bo kawowy...

Pozdrawiam Was ciepło:-)

33 komentarze:

  1. No przy takim stoliku to i kawa pewnie lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stół! jak i wszystkie zakamarki Twojego domu :) Cieszę się, że często nas do siebie zapraszasz i pozwalasz pobuszować ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że i mnie dzisiaj naszło na przemeblowanie. Najbardziej ucieszyły się dzieci, bo poprzedni układ mebli był idealny jeśli chodzi o kompozycje wnętrza ;) ale kompletnie uniemożliwiał im wygodne oglądanie TV. Oczywiście byłam twarda i nie uległam, ale dziś znowu miałam wizję...
    To chyba kolejny przejaw tęsknoty za wiosną.
    U Ciebie jak zwykle pięknie i nastrojowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. No kurcze blade Małgoniu, czy Ty kiedykolwiek pokażesz coś brzydkiego??? Stół genialny, cudowny, fenomenalny... Dzbanowazon śliczny, cebulki... jak to cebulki o tej porze roku - zachwycające. A i donico-michy bardzo mi sie podobają...
    Ale wiesz, ja się wciąż na te łabądki na stoliku napatrzeć nie mogę :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimaty Twojego domu niesamowite.
    A kawowy stolik pewnie milo przy nim posiedziec.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest... ten dekor ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stolik niezwykle pasujący do Twojego mieszkanka.Sama chętnie zasiadłabym przy nim i wypiła kawę.Moje hiacynty już przewitły więc pora na następne; może i mnie się trafią białe;)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAłgosiu rozłożyłaś mnie tym stołem:) C U D O !
    Gdyby nie fakt, że jest to drewno, rzekłąbym przepiękna snycerka..Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne zdjęcia i piękkny dom. Stolik kawowy powala na kolana. Zresztą wszystko powala. kawę pijasz bardzo póżno, ja to bym po niej nie zasnęła co najmniej do 22.00. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakże ja lubię tu do Ciebie zaglądać ... co ja piszę :) ... uwielbiam tu być i się zasiedzieć na dłużej ... rozmarzyć ... PIĘKNE WNĘTRZA :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Stolik cudowny! Ja też uwielbiam takie mebelki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stolik cudny!Ja kawę piję tylko rano ale przy takim stole to i o 17 bym wypiła..
    Pięknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny stolik! co tu kryć, przy nim tylko kawę pić, odpoczywać, konwersować - nic nie może nie smakować! Jestem pod wrażeniem aż mi się język poplątał w jakieś rymy ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy takim stoliku to wypiłabym kawę o każdej porze dnia i nocy ... a gdyby jeszcze z Tobą???
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stolik zachwycający!!!! I doskonale wpasował się w klimat Twojego domku!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie w Twoim świecie i coraz piękniej!!!
    Jak dobrze że można u Ciebie "pobuszować w zbożu"
    Bardzo dziękuję za te chwile.
    Stolik jak zaczarownay i ta biel w której jestem zakochana, naprawdę dodaje światła i przestrzeni - to działa!

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne rzeczy nam pokazujesz! Uwielbiam tu zaglądać!:)))Stolik piękny i wszystko co pokazujesz też!:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym się rozgościła w Twoim kawowym kąciku. Świetny klimat. Stołu GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic ująć, a co dodać?
    Trwaj w tym tworzeniu i ucz nas, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny.... oczarował mnie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic tylko siorbnąć poranną kawusię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Stolik kawowy cudny!
    Zielonkawe szkło urzekło mnie.
    I wiesz Małgoś, ja też uwielbiam we wnętrzu jak jest szaro, buro i ponuro... też mnie to wycisza :) Nigdy nie lubiłam ostrych i soczystych barw. Jeśli kolorek to tylko delikatny, przygaszony, nazywany przeze mnie "brudnym" :))
    I chyba właśnie dlatego tak bardzo podoba mi się Twoje mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny stoliczek, aż mnie zazdrośc gryzie:)Zielonkawe szkło też uwielbiam..ale ja chyba za dużo rzeczy uwielbiam. A kawusię mogłabym z Tobą przy nim wypić, ja ostatnią pijam ok.23...więc się nie zdziw jak wpadnę koło północy, bo stoliczek mnie urzekł:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. No pięknie , atmosfera , że nic tylko kawę pić i nie wychodzić :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie bym się wprosiła na tą kawę(: Przy takim stoliku i tak zacnym towarzystwie.Podziwiam,podziwiam i uwielbiam do Ciebie zaglądać.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę coś dla mnie !!! Jako miłośniczka zielonkawego szkła napawam oczy , Twoje talerze z moją paterą tworzą idealny komplet !...hi hi hi. Stoliczkiem już od dawna się zachwycam kiedykolwiek mignie jakiś jego fragment.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kawowy stolik. A nogi mnie urzekły. Takie meble bardzo się mi podobają:)Pozdrawiam mysle, ze już wioswnnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgoniu, nie dziwie sie, ze nie chcialas sie z nim rozstawac - stoliczek przesliczny - piekne zdobienia i pieknie go odnowilas. Jego poprzednik byl bardzo ladny, ale ten bije go na glowe. Pita przy nim kawa, herbata czy tez zwykla woda smakuje wyjatkowo. Pozdrawiam serdecznie i buziaczki sle xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  29. :-)
    Hej babeczki.Cieszę się ,że wpadłyście na kawkę...nastepnym tazem postawię tu duży dzban pełen czarnego aromatu:-)Dziękuję!
    Buziaki weekendowe zostawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie bologa czytam regularnie ale komentarz zostawim pierwszy wiec najpier się przywitam. Stolik przepiękny, czy on jest własnoręcznie postarzany jeśli tak to zdradź jaką techniką to zrobiłaś (jaki to kolor?) Pozdrawiam
    Marzena (Balbina) ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie będę oryginalna, ale muszę powiedzieć, że wszystkie (dające tu komentarz) jesteśmy pełne zachwytu i nutki zazdrości dla tak ślicznego stolika- mi samej się taki marzy :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu kochana wdepnij do mnie na chwilkę po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję