poniedziałek, 22 lutego 2010

słodkości urodzinowe


Wstąpicie na kawkę?...i "Męski Pocałunek"...taką nazwę ma to ciacho,którego przepisu niestety nie podam,gdyż jest słodką tajemnicą mojej kochanej teściowej,
od której dostałam w  prezencie:- )
...urodzinowym...jeszcze nie "okrągłym" ,ale już ostani raz z 3-ką z przodu...ech:(




Tak naprawdę to moje urodzinki są jutro:) a dziś jest wyjątkowy dzień.
10 lat temu dokładnie 22.02.2000 r. o godz.23:55 urodziła się Sara...5 minut poczekać nie mogła?!
To się nazywa dostać prezent urodzinowy...no prawie:-)
Przesłodki był z niej bobas:-)dziś to już niemal  nastolatka...


By podarować komuś jakiś drobiazg okazja zawsze jest dobra...więc wymyśliłyśmy sobie z Sarą,że 
z okazji naszych urodzin pragniemy sprawić Wam taką małą niespodziankę...mam nadzieję,że miłą.
Takie candy bez zasad...wystarczy ,że wstąpicie do nas na kawkę:-)

... dla pierwszej wylosowanej 28 lutego osoby uszyję podusię z portrecikiem na podstawie nadesłanego zdjęcia...na wzór tej z fotki poniżej...
PS to prezencik od Sary:-)


...dla drugiej ten oto komplecik poduch z moją ulubioną art-decowską modelką...
PS takie moje klimaty...




Pozdrawiam...

137 komentarzy:

  1. Witaj!
    Życzę Tobie i Sarze samych szczęśliwych chwil i spełnionych marzeń.
    Serdecznie pozdrawiam i grzeczniutko staję w kolejce;-)
    A ciacho wygląda przepysznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego co najlepsze dla Solenizantek,życzę Wam,abyście przeszły przez życie "mięciutko",jak po poduszeczkach (takich pięknych jak Twoje)
    Pozdrawiam ! babciahani@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kawkę i ciacho to ja zawsze kochana, o każdej porze dnia i nocy :) Tylko ten "męski pocałunek"... hmmm...vonZeal będzie zazdrosny :( Ale co tam, na pocałunek też się skuszę ;)
    Wszystkiego naj naj naj!!! i jeszcze więcej dla Ciebie i Córy (ślicznym była bobaskiem i śliczną jest dziewczynką:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Was :)
    Kawkę idę sobie zaraz zrobić... może i u mnie jakieś ciacho się znajdzie :P
    Gdybym miała szczęście, to marzy mi się poducha ze zdjęciem moich dwóch najukochańszych kotów :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, zdrowia i miłości dla Ciebie i Sary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Wam (Tobie i Sarze) wszystkiego co dobre, miłe i co może Wam przynieść dużo radości. Życzę Ci też takiego prawdziwego szczęścia, nie ulotnego i nie przemijającego, ale takiego, które trwa i jest oparte na trwałych wartościach. Życzę Ci coraz więcej piękna wokół Ciebie i wszystkiego tego co kochasz i za czym tęsknisz, gorących uścisków najbliższych i mnóstwa uśmiechów.......
    A ja podusie bym tak bardzo chciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na kawke bardzo chętnie i na ciasto :)

    A życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń itd :*

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zyczeniami spieszę,wszystkiego najpiękniejszego dla Was razem i dla każdej z osobna!!!a do urodzinowej kawusi chetnie zasiądę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Małgosiu:
    Życzę Ci, abyś w tym odwróconym, pokręconym świecie
    potrafiła odnajdywać pewny grunt pod stopami.
    Abyś zawsze wiedziała po co i dla kogo warto żyć
    i o co walczyć. Abyś kochała i była kochana.
    Życzę Ci marzeń wielkich i odważnych
    i odwagi by je spełniać.
    Aby to o czym tak marzysz się spełniło, a to co tak kochasz, Twoje było.
    Żyj tak, aby każdy kolejny dzień, był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ją z radością.
    Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności. Próbuj życia i układaj je w swój własny sposób.
    Żyj najpiękniej jak umiesz - po swojemu.
    Spełniaj się! Żyj mądrze i dokonuj odważnych wyborów. Próbuj, bo jeśli nie będziesz próbowała,
    nie będziesz wiedziała co tracisz...
    Idź przez życie z odwagą w sercu, otoczona ludźmi, których kochasz... tego Ci życzę z całego serca.
    ...
    I wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w życiu dla Twojej córki(;

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzonka urodzinowe dla Ciebie i Twojej Córki !!!
    A na kawkę to ja zawsze chętna jestem ;-) ...
    Nazwa ciasteczka ... ekscytująca hi hi hi...
    Kapryśne pozdrowionka przesyła Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgoś, dla Ciebie i Sary moc ciepłych uścisków z okazji urodzin. rzeczywiście córcia mogła poczekać te 5 minut, byłaby fajna podwójna okazja do świętowania. 4 z przodu nie jest aż taka straszna, choć na początku, rzeczywiście trochę przeszkadza ;) Ty masz jednak jeszcze cały rok z trójeczką.
    Oczywiście, wpisuję się na candy. Taka podusia ze zdjęciem mojej Oli, to by był super prezent na jej urodzinki. :)))
    Ściskam jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego... najsłodszego!:) Dużo pocałunków, ciast i kawek!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie że na kawkę wpadnę i ciacha nie odmówię i zapisz mnie tam proszę do kolejki a co mi tam :) A z okazji urodzin to życzę wszystkiego NAJ i masy pomysłów nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcia skosztowałam tego ciasta i wypiłam pyszna kawkę.Wszystkiego najlepszego z okazji podwójnego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego kobietki! samych szczęśliwych chwil i uśmiechów na twarzy.
    Za kawkę i słodkości dziękuję pięknie, uwielbiam właśnie taki zestaw bo okropnym łasuchem jestem ;)
    Buziaki urodzinowe dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, Tobie i Sarze urodzinowe serdeczności, żebyście zawsze miały marzenia....:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia i radości życzę Wam dziewczyny.
    Podusie piękne i cichutko ustawię się po nie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. najserdeczniejsze zyczenia dla was obu:)
    ja mam dzis podwojne imieniny, bo jestem Marta Małgorzata:)

    piekny dzban:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesyłam całusy urodzinowe:* Na kawkę i to apetyczne ciacho się skuszę. I w kolejce po piękną podusię też się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat dla Sary i jej kreatywnej mamusi :)
    Kawka i ciacho pyszne,poczęstowałam się i właśnie sięgam po dokładkę.Mam nadzieję,że starczy tych słodkości dla wszystkich?

    Pozdrawiam obie dziewczyny bardzo cieplutko,moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego dla Was obu!p.s.sliczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego Dla Sary i dla Ciebie !!! Moc Ciepłego i Puchatego !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego najlepszego!pozdrawiam Was obie cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu i Saro z okazji urodzin życzę Wam zdrowia,wiosny w sercu,spełnienia marzeń.....
    Niechaj wszelkie zło omija Was szerokim łukiem.
    Przygotowałyście same DELIKATESY.Toż to jak wisienka na torcie:)
    Pozdrawiam Was urodzinowo:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. 100 lat 100 lat wszystkiego naj :))) dla Ciebie i Sary-pięknie tak obchodzić urodziny :D
    a prezenty cudowne uszykowałaś :D czuje,że kolejka będzie mega długa...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochane Matko i Córko - spełnienia marzeń i realizacji planow, zdrowka i szczescia, pogody ducha i tej za oknami.
    Za poczestunek dziekuje - i obie was gorąco całuję xxx
    Pozdrawiam bardzo bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego dla mamuśki i jej córy :) A wiesz, że jesteśmy równolatkami? Tylko ja te ostatnie urodziny przed magiczną 40-ką będę obchodzić dopiero we wrześniu. Zatem 100 lat dla Was dziewczyny :) Niech Wam się szczęści i same radosne chwile los przynosi. Dziękuję za zaproszenie na kawkę ... co prawda piję tylko zbożową :), więc to nie kawa dla prawdziwego kawiarza, ale myślę, że pyszną herbatką też będę poczęstowana :) To ciacho? Wygląda na pychotkę ... mniam, mniam ... Całusy dla Was obu Małgosiu ... cmok, cmok, cmok ...

    OdpowiedzUsuń
  28. najpierw chciałam wam życzyć wszystkiego co najlepsze, spełnienia prawie wszystkich marzeń ( bo marzyć warto zawsze, mnóstwa komentarzy na blogu i wielu wielu inspiracji:)

    Podusie przecudne, zapisuję się więc do zabawy i ja :) Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ piękna okazja:) i mama i córcia!!!! śliczne jak zawsze zdjęcia, dodatki, smakowite ciasto a te podusie - marzenie!!!!:),życzę Wam dziewczyny samych cudownych dni z tak pieknej okazji, dobrze że macie siebie, sama radość mieć taką córcię i tak uzdolnioną mamę, zdrówka, pomyślności i spełnienia marzeń!!!!! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego co najlepsze dla Was dziewczyny.
    Zycze aby pomysly i pasje nigdy nie zagasly i wciz sie rozwijaly.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam,
    Życzę zdrówka Wam obu, dużo uśmiechów na co dzień, oraz wielu wspaniałych pomysłów na życie i twórczość. Twój blog należy do moich ulubionych, dlatego z prawdziwą przyjemnością wezmę udział w urodzinowym candy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego i fajny prezent prawie urodzinowy masz :)
    Ja też taki mam, ino "dostałam" go 5 dni wcześniej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego dla Sary i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj moja droga!
    Z okazji Twoich 18stych urodzin chcę życzyć Ci samych słonecznych dni w życiu i aby wiosna zawsze Ci towarzyszyła:)A jedynymi łzami w Twoim życiu były łzy szczęścia.
    Osobne życzenia dla Pociechy,spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na kawę z przyjemnością!
    Z życzeniami najserdeczniejszymi, z kwiatami, całusami :)) Prezentu nie mam, a po kwiaty zapraszam do siebie, bo w komentarzach nie można umieścić zdjęć niestety. A jeśli wpadniesz po 21.00 to zapraszam na uroczystą kolację z okazji rocznicy ślubu - i tak zaczynająć od Urodzin Sary, po nasze święto, slończymy świętować jutro przy Twoim torcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Drogie i urocze solenizantki,
    życzę Wam miłości i radości na każdy dzień,
    100 lat i jeszcze dłużej!!!
    Ściskam serdecznie i dziękuję za zaproszenie na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. MAłgosieńko kochana!
    Z okazji Twoich urodzin, życzę Ci z całego serca zdrowia i miłości i prawdziwych oddanych przyjaciół i jeszcze więcej przewspaniałych pomysłów dekoratorskich i spełnienia absolutnie wszystkich marzeń
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  38. Saro córeczko Małgosi:
    Tobie życzę DOKŁADNIE tego samego:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. To jeszcze ja składam Ci serdeczne życzenia,dużo zdrowia i twórczej weny, bo Twoje prace są cudne:)A podusie śliczne! Pozdrawiam z Gorzowa:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również spieszę z życzeniami, a ponieważ urodziny miałam wczoraj, więc tym bardziej mi miło, bo czuję jakąś duchową więź :)

    OdpowiedzUsuń
  42. E-tam, piękne lata przed Tobą:)
    Życzę Ci, byś każdy dzień rozpoczynała z uśmiechem na twarzy...

    szczęścia w losowaniu nie mam ale kawę uwielbiam dlatego kuszę się na nią:)

    pozdrawiam
    Lavande

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak sobie podglądam Twój blog od dłuższego czasu i nadziwić się nie mogę... zresztą nie tylko ja jedna! Twój klimat jest bajkowy, dlatego odważyłam się skorzystać z okazji i wpaść na kawkę w Twoje progi! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Ciebie i Twojej Córeczki! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego Najlepszego w Dniu Urodzin :) Niech was Muza Natchnizua nigdy nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Drogie Panie wszystkiego czego sobie zamarzycie, co wymyślicie i zaplanujecie aby sie spełniło. Kawka zrobiona, ciachem sie częstuję, czytam co u Was. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Droga Małgosiu i Saro...życzę Wam pięknych chwil:)
    Przysiadę na kawkę i ciasteczko...bardzo słodkie i kuszące :))bo taku Ciebie uroczo z duszą i klimatem :)Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdrowia,zdrowia i jeszcze raz zdrowia, a o całą resztę pięknie się starasz,pozdrawiam i na kawce chętnie zostaję-G-A

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziewczyny.....spełnienia marzeń ,dni radosnych i pogodnych,samych szczęśliwości w życiu,a na kawę i ciacho może kiedyś będzie okazja,bo nigdy nic nie wiadomo......
    Chcę tylko powiedzieć,że ja też otrzymałam taki prezent dokładnie w dniu urodzin 17 lat temu :)Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dzięki za zaproszenie na kawkę i ciacho...I życzę Wam Kobitki samych słonecznych dni i zdróweczka!!!Niech Wam dobrze w życiu będzie się działo!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak pieknie podana kawa i smakowite ciasto. Dziekuje za zaproszenie :-). Skladam Wam obu jak najlepsze zyczenia urodzinowe. Wszystkiego NAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Tym męskim pocałunkiem przyciągnęłaś mnie tu i teraz...
    Ale zanim siądę i wypije kawkę przekazuję Tobie i córci - bukiet najpiękniejszych życzeń wiosennych...
    Słońca, uśmiechu, miłości i weny na co najmniej 100lat ;-)))
    Serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego urodzinowego NAJ NAJ NAJ dla Ciebie i córeczki, przede wszystkim zdrowia!!!!!
    No i ustawiam się w kolejce pełna nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Ciebie i Sary!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  54. Dużo zdrowia dla mamy i córki.

    Kawa pyszna o Pocałunku nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  55. Congratulation fof your birthday!!!!
    You have very intresting blog and I´m visiting here often.

    Have a nice week!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za zaproszenie na pyszną kawę:) Z okazji urodzin dla Ciebie i córci życzę spełnienia marzeń! O takiej podusi chyba każdy marzy..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja sobie tak cichutko w kąciku siedziałam, podglądałam marząc, że może pewnego dnia i ja będę mogła pochwalić się takimi "własnoręcznymi cudami" a tu co chwile "do tablicy" wywołujecie Drogie Panie (mam na myśli Itę i Ushii):)Zatem przedstawiam się...mam na imię Sylwia i jestem wierną fanką Twojego bloga (i kilku innych blogów w tej tematyce) i to od dłuuugiego, dłuuugiego czasu. Jestem pełna podziwu, zachwytu dla talentu i pomysłowości Twojej. Piękne rzeczy tworzysz, cudne zdjęcia pokazujesz... no cóż zazdroszcze :)
    Pozdrawiam serdecznie z Trójmiasta (wznosząc w błagalnym geście ręce coby może w tym losowaniu mi się powiodło) :)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  58. No i przecież "wiśnia", nie dodałam...za zaproszenie pięknie dziękuje i z okazji miłej serdeczności ślę :)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  59. Kawa? -przy takim stole, w doborowym Twoim towarzystwie i okraszona "Męskim pocałunkiem" -to propozycja nie do odrzucenia!
    Małgosiu, samych serdeczności i wszystkiego co się SZCZĘŚCIEM zowie, z okazji jutrzejszego święta składam Tobie...a dzisiaj całuski dla Sary. Niech zawsze będzie szczęśliwa!
    Buziolki :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Sto lat :) Podwójne :)
    Takie ciacho i kawa w ślicznych filiżankach wodzą na pokuszenie ;) Wstępuję!

    OdpowiedzUsuń
  61. No to życzę Wam jak najwięcej radosnych i szczęśliwych chwil w życiu!!!! A tak przy okazji to jesteśmy dokładnie rówieśniczkami.. hi... hi... i nie ma co myślec że zaraz 40-tka - w końcu życie zaczyna się dopiero po czterdziestce:)))pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  62. Małgosiu, mój Oskarek też urodził się 22, o godz 23:55 :)) Maleńka różnica tkwi jedynie w miesiącach (lipiec) i latach (1995) ;))
    Moc serdeczności i życzenia wszystkiego co najlepsze dla Twojej ślicznej córci Sary i dla Ciebie Kochana.
    Buziaki dla Was :* :*
    I oczywiście ustawiam się w ogromnej kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Małgosiu , życzę Wam to co w życiu najważniejsze - zdrowia , miłości i stu lat z taką twórczością ... Na tę kawę po prostu się wpraszam :)i Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  64. wpraszam sie na urodzinowe ciacho i kawunie

    100 lat dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  65. wszystkiego najlepszego, no i zgłaszam się po cukieraski!! cudne są!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Tyle słodkości na raz zapodałaś !!! Ale taka okazja ....wszystkiego co najwspanialsze i najcudowniejsze dziewczyny kochane !100 lat !!!
    Moc uścisków urodzinowych przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Na kawkę i słodkości jestem zawsze chętna! :))

    A zatem, Małgosiu, imienniczko mojej córki nastolatki :)) wszystkiego najlepszego z okazji tak pięknych urodzin i dla ciebie i dla Sary! Zdrówka mnóstwo i uśmiechu na co dzień! A wiek... cóż, to są ponoć najpiękniejsze lata, ja w to wierzę mocno, bo sama mam podobnie przecież :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego najlepszego z okazji podwójnych urodzin :) Twoich i Sary :)))
    Mój pierworodny syn miał się urodzić w moje urodziny 18.02 (taki miałam termin), ale pośpieszył się o 3 dni ;)

    Podusie śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  69. a kawusia i ciasto pewnie pyyyyyszne, przynajmniej tak wygląda, że nie mogłam sie oprzeć i się poczęstowałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana, wszystkiego, wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i dla Sary :)
    Ciasteczko teściowej wygląda fantastycznie, a nazwę ma baaaaardzo apetyczną hihi :)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam urodzinowo :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkiego najlepszego dziewczyny - też "rybka", ale z 28 lutego.
    aga.romana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkiego najlepszego :) Patrzac na zdjecia Sary z pewnoscia myslisz ...jak ten czas szybko leci...>Dzieki za herbatke i ciacho mmmmmm pychota.Sciskam mocno Dorota nyallf@southnet.co.nz

    OdpowiedzUsuń
  73. Serdeczności urodzinowe :))
    Ciacho wygląda bosko, ale ten imbryk..... cudny!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Urodzinowe serdeczności przesyłam i marzę cichutko o podusi

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem zachwycona wszytskim co pokazujesz..mieć coś od ciebie to jedno z moich marzeć...może się uda :) Wszytskie co najlepsze z okazji urodzin :) Pozdrwiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystkiego naj ,naj z okazji urodzin i słodkie buziaki dla Sary.
    Podziwiam Twoje dzieła już od dawna i życzę Ci nowych pomysłów oraz powodzenia w ich realizacji.Miło bułoby mieć w domu cień Twojej twórczości w postaci podusi. Pozdrawiam Jola.
    jolkow@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziewczyny! To oczywiście STO LAT!!! Wszystkiego dobrego, szczęścia i radości na co dzień. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  78. Gwałtu rety! Oszalałam! :))) Wszystkiego najlepszego dla Was :) już stoje w kolejce :) Monika z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  79. Z takiej podwójnej okazji życzyć należy podwójnie - po dwakroć wszystkiego dobrego Wam Dziewczyny życzę! Wnętrza urocze, a to odzwierciedlenie tego co w duszy gra, więc chyba tylko gwiazdki z nieba wypada życzyć!
    Ustawiam się w ogonku - może mi się tym razem poszczęści? Art-decowska modelka też w moim guście, może dlatego, że też niedawno miałam urodziny - w dodatku ostatnie przed zmianą kodu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie wiem czy się liczę w losowaniu bo nie mam bloga ale nawet jeśli nie to i tak wstąpię do Ciebie na kawkę jak zawsze z wielką przyjemnością, żeby chociaż złożyć Wam życzenia drogie dziewczęta :-) Dużo miłości,wiele radosnych niespodzianek w życiu oraz szybkiej i pięknej wiosny bo chyba już wszyscy z niecierpliwością na nią czekają :-) Buziaki ode mnie i od mojej córeczki dla której przeznaczyłabym cudną poduchę :-)
    lewinskador@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Małgosiu - 3 z przodu to nic takiego. ja przyznam się że na poczatku balam się jej a teraz jak juz jest dwie trójki to wrecz czuję sie jakbym miała 18 :)
    wszystkiego dobrego życze Tobie z okazji urodzin

    A do zabawy również sie zapisuję

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego najlepszego :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i czekam na losowanie ;)
    http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. wszystkiego dobrego Białej Damie, lubiącej zwierzęta
    morskie pozdrowienia
    http://dorkapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. ja również piję kawkę urodzinową, moc życzeń urodzinowych dziewczęta ;), Saro szczególnie jako, że jestes moją imienniczką.

    Pozdrawiam
    obcasowa.blogspot.com

    saruto@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Droga Małgosiu - przyjmij najlepsze życzenia urodzinowe :) i dla córeczki moc uścisków :) rzeczywiście tak sie urodzić prawie jak mama ;) w sumie ja tez miałam jak moja mama ale urodziłam się 9 dni później ;)
    na ciacho dostałam ślinotoku, uciekam stąd szybko... ;)
    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Congratulation and all the best!
    Warm greetings, Lennu

    OdpowiedzUsuń
  87. Ho, ho, chyba się nie dopcham, ale spróbować trzeba.. Moja najstarsza córka czekała 3 tygodnie z urodzeniem się po to tylko, aby urodzić się odwrotnie niż ja (ja 07.02; a ona 02.07..)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego tego za czym tęsknicie i czego Wam na codzień brakuje!
    A ciacho z przyjemnością, mniam...mniam ....
    ewa-wyjec

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie moge sie napatrzec na Twoje cudenka, na Twoje dziela i na te piekne zdjecia Malgosiu. Pozdrawiam Cie serdecznie, ustawiam sie w kolejce do poduszek (juz napisalam maila do Ciebie), a moze tez poszczesci mi sie i w losowaniu!
    Od paru dni wierna czytelniczka:
    Basia Ch.

    OdpowiedzUsuń
  90. *Dlaczego kochamy Anioły?

    "Bo one uczą pełnego wiary i miłości oddania.
    Cokolwiek nas spotyka, uczą, że wszystko ma swój sens.
    Każde cierpienie przetrwane w mistycznej pokorze niesie swój owoc potężnej wiary, żywej radości i prawdziwej ufności.
    Aniołowie bliżsi od przyjaciół, podsuwają ciepłe słowa otuchy,
    gdy nic już nam pomóc nie może.
    Gdy światła nie widać, pomagaja pokonać największe omyłki duszy, wypędzić największe zło, sprostać największym cierpieniom i pokusom."
    Życzę Wam ...wiary, nadziei i miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystkiego naj laseczki!

    PS. Ja też mam córeczkę Sarę, Sary to fajne babeczki. ;P No i ustawiam się w ogonku po śliczne cukieraski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. oj zapomnialam o mailu na w razie czego: better8off9alone@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim spełnienia marzeń dla Ciebie i Sary . Dopisuję się do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  94. dla solenizantek 100 Lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Dla Ciebie i córci najlepsze życzenie, co by Wam zdrówko dopisywało i marzenia się spełniały :)
    Nie odpuszczę sobie zgłoszenia się także do candy. Te gotowe podusie są świetne, więc grzecznie w kolejce staję i zapraszam do siebie na małe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  96. SIEDEM ŻYCZEŃ Z OKAZJI URODZIN

    ZDROWIA...WAM
    ...życzę dziś Tobie,
    okazja taka nie co dzień się zdarza,
    aby wyrazić słowami,
    co serce w ciszy co dzień powtarza.
    SZCZĘŚCIA...
    ...życzę Ci również
    takiego, jak Ty sama pragniesz,
    bo dobrze, gdy będzie przy Tobie,
    a Ty - czym ono jest - odgadniesz.
    MIŁOŚCI...WAM
    ...życzę Ci szczerze,
    bo ona filarem jest życia.
    Śpiew ptaków kochaj i ludzi,
    a w każdym sercu Ty miłość wzbudzisz.
    STU LAT...WAM
    ... w miłości i zdrowiu,
    niech towarzyszy Ci szczęście.
    Twój bagaż życiowy - mądrość-
    przykładem dla innych niech będzie.
    SPEŁNIENIA MARZEŃ...WAM
    ... najskrytszych,
    niech będą realne i jasne.
    Marzenia spełniają się często,
    niech spełnią się też Twoje własne.
    RADOŚCI...WAM
    ... też życzę Ci tyle,
    by Twoją twarz uśmiech zdobił.
    A jeśli się czasem zasmucisz,
    to tylko na krótką chwilę.
    WYTRWAŁOŚCI...WAM
    ...życzę Ci także,
    w realizacji pragnień i celów.
    Cierpliwą bądź i odważną,
    by rzeczy dokonać wielu.

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj Małgosiu!a ja Wam dziewczynki na maila życzenia wysłałam,ale to nic tutaj mogę jeszcze raz życzyc Wam samych pogodnych dni i dużo miłości:)))

    OdpowiedzUsuń
  98. Choć już po Waszych urodzinkach, ale...
    Życzę Wam abyście odnalazły:
    w ciszy swoje myśli i marzenia,
    w bliskich Wam osobach siłę i piękno stworzenia,
    w otaczającym świecie radość istnienia,
    w kolorach, smakach i zapachach wielkość natchnienia, a w sobie miłość.

    Ja też ustawiam się w kolejce po Wasze śliczne podusie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystkiego najlepszego!!!
    chociaz spoznione to i tak z calego serca!
    Buziaki
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  100. Obu solenizantkom życzę wiele uśmiechu oraz oczywiście skrzydeł i nieustannego natchnienia w pracy twórczej :)
    Pozdrawiam,
    vinrouge

    OdpowiedzUsuń
  101. Serdeczne życzenia dla obu solenizantek :) ja również z chęcią wstąpię na kawkę (i candy ;)), bo na ciastko się już pewnie nie załapię, patrząc po ilości chętnych przede mną ;)
    Podziwiam blog, umiejętności, zapał do tworzenia i efekty pracy :) Niesamowite rzeczy Pani tworzy :)
    gosainthan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystkiego co najlepsze zdrowia szczescia pomyślności i wielu wielu urodzin razem. Ja 22 lutego mam imieniny. Marta mak

    OdpowiedzUsuń
  103. Wszystkiego najlepszego dla Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  104. Przesyłam urodzinowe uściski i całusy.Ustawiam się kolejce po piękną podusię . Skuszę się też na kawkę oraz apetyczne ciacho.
    Zapraszam po wyróżnienie .... do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  105. :) życzę Wam samych pięknych chwil :))
    a poduchy urocze... moja Majka byłaby zachwycona ;) mamusia zresztą tYż - nie da się ukryć!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  106. Duużo szczęscia Ci życzę i piękna wkoło, zdrówka, uśmiechu i wielu kreatywnych pomysłow:-) Oczywiście zapisuję się na przepiękne poduchy:-) Podrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wszystkiego naj...naj...naj...dziewczyny!!!
    Na kawkę i ciacho się skuszę,wspaniały klimacik u Ciebie panuje:)))
    I staję w kolejce po cudną podusię:)))
    Pozdrawiam Was cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  108. Trafiłam przypadkiem, czy jeszcze jest troszkę kawy? Wpraszam się zdecydowanie;) Urodzinowe serdeczności dla mamy i córci:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Myślę, że każda okazja jest dobra żeby móc miło spędzić czas i cieszyć się chwilą. Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam najserdeczniejsze życzenia

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam :)
    Wpisuje się Ada,która tutaj z e-mailem wpada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Spóźnione życzenia dla obu dziewczyn, ale płynące prosto z serca;)Mam nadzieję, że załapie się jeszcze na kawunie... pozdrawiam

    martafilipiak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  112. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  113. samych pięknych chwil, ulotnych pocałunków szczęścia, codziennych radości i wielu marzeń, bo to one nas napędzają :):)

    OdpowiedzUsuń
  114. Małgosiu! Spełnienia marzeń Wam życzę!!!
    Piękna każdego dnia!!
    Serdecznie pozdrawiam!!

    ps. Małgosiu, piękne rzeczy tworzysz!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Małgosiu a ja życzę Ci miłości ,zdrowia i obyś nas wciąż zachwycała swoimi cudeńkami.Urodzinowe uściski

    OdpowiedzUsuń
  116. wszystkiego najlepszego :), i ja spróbuję swojego szczęścia, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Happy Birthday...I wish I could join you for that wonderful cake and cup of coffee!

    Beautiful, lovely blog!

    Kit

    OdpowiedzUsuń
  118. Spóźnione- z powodu niemożności pisania- bo byłam tu wcześniej:)życzenia urodzinowe! Widzę,że na słodkości jeszcze się chyba załapałam,kawkę wypiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  119. Małgosiu, wszystkiego najlepszego:)) Pozdrawiam gorąco i serdecznie i staję na samym końcu kolejki... Modliszka.

    OdpowiedzUsuń
  120. wszystkiego naj naj najlepszego samych sukcesów
    jedynym podsumowaniem twojej osoby to to,że jestes NIEZWYKŁA!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Najlepsze życzenia, pozdrawiam ciepło, Gośka

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  123. najlepszego dla Was :))
    http://filcowekolczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. przepiękne candy:))oczywiscie wstępuje na kawkę i chętnie wezmę udział w losowaniu, niech się marzenia Twoje i Sary spełniaja jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  125. Ale piękności... Ustawiam się w kolejce po nie. :)

    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Witaj,ode mnie również najserdeczniejsze życzenia dla Was! Pozdrawiam serdecznie i chętnie zasiadam do Waszej urodzinowej kawki :-)
    Maja
    http://maja71.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  127. Hallo! Datamaskinen min ønsket ikke å oversette bloggen din - men jeg antar våre regler for denne candy er det samme som min. Jeg ønsker å delta, og knytter jeg til deg i bloggen min. Du er wlcome til min blogg og min candy.
    Love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  128. I jak tu się nie skusić? ;-) Wszystkiego dobrego Wam życzę! :-) Pozdrowienia zasyłam
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  129. Ah jakie śliczności, kusisz kusisz i masz, musze sie i ja zapisać :)
    Zdążyłam czy już nie?
    Wszystkiego najlepszego Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  130. I ja spiesze Wam złożycz zyczenia.Jesli moge to korzystam z zaproszenia na kawkę...no i na ciacho:-)Sto lat !!

    OdpowiedzUsuń
  131. życzę samych radosnych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. no i chyba nie zdązyłam , a takie cukiereczki sa tutaj :) A co do urodzinek to choć spóźnione to z serca płynace życzenia, przede wszystkim szczęścia i miłości, zdrowia i niekończących sie pomysłów i siły :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  133. Małgosiu jeszcze jedno, bo strasznie mi sie to spodobało, jak Wy robicie te zdjatka, jest na to specjalny papier czy.... sama nie wiem. Jak znajdziesz chwilkę napisz mi na maila teramisu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Witaj. Ale u Ciebie pięknie! Będę częstym gościem. Pozdrawiam urodzinowo!
    ps. zapraszam do mnie
    http://agovaty-popolnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. 22 marzec, to cudowna data urodzin. Wiem coś o tym, bo tego dnia i ja mam urodzinki. Pierwszy dzień prawdziwej wiosny i pierwszy dzień Baranka.
    UUU.... charakterna będzie....prawda?
    Urodzinowe Candy? Proszę mnie dołączyć. Może coś wylosuję na swoje urodziny

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję