wtorek, 29 grudnia 2009

anno 2010






Taki prezent od serca...naprawdę z myślą o osobie obdarowywanej ...nieczęsto sie zdarza...
Niestety czasem jest tak,że traktujemy ten świąteczny zwyczaj jak przykry obowiązek,bo nic nie dać nie wypada,bo nie mamy pomysłu,bo nawet nie bardzo chcemy wiedzieć co daną osobę uszczęśliwi ,zachwyci...

W każdym bądż razie mój Mikołaj dokładnie wiedział na widok czego zaniemówię...
Dokładnie też wiedział ,że w oryginalnie złotym kolorze zbyt długo nie pozostaną więc pozwolenie na przemalowanie dołączył:)





To prawda,że mam ogromną nieumiejętność oparcia się rzeczom pięknym,
oczywiście moją miarą mierzonych.
Wprawdzie to krzesełko jeszcze do powyższych zaliczyć trudno ,ale to tylko stan przejściowy,chwilowy...
Przytargane z niedzielnego giełdowego spaceru...w ramach spalania kalorii świątecznych:)
przynajmniej tym razem trochę bardziej logiczne samousprawiedliwienie swojej "giełdomanii" znalazłam.







Tak a'propos korzystania z pewnych udogodnień kuchennych nie do końca zgodnie z ich przeznaczeniem:)
Już gdy wycinałyśmy z córą świąteczne pierniki pomyślałam ,że te ciasteczkowe foremki można wypróbować do przygotowania noworocznych czy jak kto woli sylwestrowych koreczków serowo-winogronowych...moich ulubionych:)
Dziś wieczorem zrobiłyśmy małą "próbę generalną"...chyba się udały,bo są już wspomnieniem...









Wierzę ,że tegoroczne Święta upłynęły Wam w cudownej,ciepłej i rodzinnej atmosferze...
Nadchodzący Nowy Rok to okres radości...
 ale również zadumy nad tym, co minęło i nad tym, co nas czeka.
Niech  przyniesie Wam  miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń.
 A gdy się już spełnią niech dorzuci garść nowych , bo one nadają życiu sens.
W Nowym Roku wiele szczęśliwych tylko chwil , dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro.



29 komentarzy:

  1. Piękny prezent dostałaś, to cudowne uczucie gdy ktoś wysili się na tyle by zachwycić nas podarunkiem. A pomysł z koreczkami urzekający, szczególnie te z serduszkami przypadły mi do gustu.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent!
    Ja również zostałam obdarowana trafionymi prezentami :)
    Krzesełka-znaleziska zazdroszczę,podobnie jak tych koreczków w brzuszkach najedzonych.Czy używasz do niech jakiegoś wybranego gatunku sera?

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia ale Ci zazdroszczę buszowania po giełdach staroci to takie wspaniałe i magiczne miejsca.U nas niestety nic takiegi nie ma ....a to straszna szkoda.Ty tyle cudowności już przygarnęłaś, ożywiłaś,dodałaś im blasku i teraz mogą dumnie szczycic się swoją niepowtarzalną urodą.To naprawdę wspaniałe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zyczenia. Tobie roniez zycze szczescia i samych ogodnych dni w nowym roku. Prezent przeslicny! Jeszcze nie widzialam takich pieknych koron. Swietna forma, a kolor wiadomo ;-)) mozna zmienic jak sie chce. Milo ze strony mikolaja, ze od razu Ci na to pozwolil. JUz jestem ciekawa jak zrobisz krzeslo. Ja tez mam jedno w "robocie" juz drugi miesiac :-(. Obiecalam sobie, ze w styczniu skoncze! Serek w serduszka powalil mnie. przejmuje pomysl od razu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. :-)
    No to bardzo się cieszę,żę zainspirowałam Was serowymi serduchami:-)
    Paulo ja użyłam "złotego mazura"ale może być jakikolwiek byle bez dziur:-)P.

    Dziękuję ,że zajrzałyście:)pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent dostałaś Małgosiu...korony dla Królowej. Serowe koreczki wyglądają bardzo smakowicie. Małgosiu jeszcze raz dziękuję bardzo, bardzo i życzę Wam samych szczęśliwych dni w 2010 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te korony :) szczególnie podoba mi się ta delikatniejsza pod kloszem, oj buziaki się należą Mikołajowi jak nic ;)
    Koreczki wyglądają smakowicie, chyba też podchwycę pomysł, w końcu Sylwester już jutro!
    Małgosiu z całego serca życzę Ci i Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok, a jutro iście królewskiej, szampańskiej zabawy :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, nie zamierzam ukrywać, że Twój blog, Twoje zdjęcia i Twój dom nieustannie mnie zachwycają. Choć sama jestem raczej "oliwkowo-brązowa" to w Twoich szarościach i przecierkach rozpływam się za każdym razem, kiedy zaglądam na te strony. Masz styl i co ważniejsze, konsekwentnie się go trzymasz. Dlatego wszystko jest takie spójne i tworzy CAŁOŚĆ.
    Pomysł z serowymi wycinankami wykorzystam na nasze karciane wieczory z sąsiadami :)
    Pozdrawiam ciepło a na nadchodzący rok życzę Ci słońca w sercu i miłości, bo to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu przepieknie u Ciebie,po prostu marzenie moje tak dom urzadzic.Fantastycznie dostac prezent ktory nam przypada do gustu prawda...tym bardziej jesli marzymy o czyms.Ta korona w tym klosiku prezentuje sie okazale.Takie klosiki Małgosiu gdzie nabywasz,nie wspomne ze poszukiwania moje takiej korony dotychczas zakonczone fiaskiem ::(( a tez mi sie marzy.Dziekuje Ci serdecznie za wizyte u MNIE i zyczenia Noworoczne.Pomyslnosci w Nowym Roku 2010 jeszcze raz zyczę Tobie i Twojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu,dziękuję za odpowiedz,jutro szykuję koreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie ta giełda!!!? Pytam się ;-)Krzesełko R E W E L A C J A! Ja kocham takie klimaty. Już nie mogę sie doczekać efektu końcowego. A koreczki mmhmmmm... idę jeść, bo zgłodniałam od samego patrzenia....

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu Twój Mikołaj to chyba ten najprawdziwszy z prawdziwych. Cudne korony ... niech zdradzi gdzie można taką nabyć (może w necie). Foremkami wycinam także chlebek, też pomysłowo wygladają serduszkowe kromeczki- polecam. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dziękuję że jesteś.
    Ściskam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość, że cudowności (krzesełko bosssskie) to jeszcze pyszności...
    Życzę wielu takich cudowności w nadchodzącym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdrościć takiego Mikołaja ,korony przecudniaste !Koreczki idealne w formie na sylwestrową zabawę .Spełnienia wszystkich marzeń i planów oraz udanej zabawy Sylwestrowej życzę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne korony,a krzesło choć czeka na swoją metamorfozę to już ma w sobie to coś...
    (czy siedzisko zrobisz sama?)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. nooo korona iscie krolewska,krzeslo choc dziurawe to i tak forma jego jest piekna, szalej sylwestrowo i oby do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się, czy Twój blog można nazwać "robótkowym", ale na pewno jesteś kreatywna. Zapraszam po wyróżnienie.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Korona piękna,śliczny prezent!
    Serduszkowe,gwiazdkowe koreczki rewelacja!Super pomysł!

    Małgosiu,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Ci życzę!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita korona!
    ach, piszczę z zachwytu
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę...;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba mamy podobną miarę piękna ;P
    Życzę wszystkiego naj"piękniejszego" w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :-)
    Danuś to ja bardzo,bardzo dziękuję i Tobie także życzę samych dobrych chwil w nowym roku:)

    Jolu mój Mikołaj tak naprawdę to moje dwie Mikołajki:)wiedziały ,że kilka razy oglądałam te korony w Almi Dekor...chyba całe kieszonkowe wydały:(

    Brydziu tapicerskie sprawy to już w gesti małżonka zastawiam,jemu to zdecydowanie lepiej wychodzi:)

    Serdecznie Wam dziękuję...i prawdziwie szampańskiej dzisiejszej zabawy życzę:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu,
    wiec tak...
    co by ten nowy roczek byl kreatywny,usmiechniety,pelny nowych odkryc i zdobyczy...co by anioly nie opuszczaly cie ani na krok...

    z calego serca
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ten Mikołaj ma oko...

    Zabawa zapowiada się smakowita( koreczki doskonałe!)


    Szczęścia i niekończącej się weny ....
    Życzę z całego serca Tobie Malgosiu

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego, zdrowia i spełnienia marzeń życzę Ci Małgoniu z całego serca w Nowym Roku 2010 :)

    PS
    Ależ te korony są wyborne!
    Ja też od razu bym je przemalowała ;)
    Masz cudownego Mikołaja, zna się na rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, masz wspaniałego Mikołaja i zna się facet na rzeczy! ta korona jest obłędna!
    Krzesełko.. już widzę jakie będzie piękne po Twoich zabiegach :)
    Życzę Ci dobrego nowego roku :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Malgosiu kochana, Zycze Ci z calego serca, aby Nowy ten Rok przyniosl Ci tylko same radosne chwile i spelnil marzenia, ktore masz i ktore miec bedziesz. Pozdrawiam i caluski przesylam xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu , Mikołaj jak z prawdziwej bajki :)) Pięknym , niezwykłym prezentem Cię obdarował ... Dziękuje Ci za ten rok - rok inspiracji i życzę Ci w nowym jak najwięcej radości i czasu abyś mogła się z nami dzielić niezwykłą twórczością .. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Mikołaja z wyjątkowo celną intuicją.
    Dziękuję za pomysłowe foremkowe koreczki.
    Z noworocznymi pozdrowieniami życzę Tobie dużo szczęścia, zdrowia i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiałaś być bardzo grzeczna :).
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję