wtorek, 1 grudnia 2009

losowanie



Zaopatrzona w kubek gorącej kawy i baterię czekoladek usiadłam 
w dzisiejsze popołudnie do wypisania losów...
Pojęcia nie miałam ,że zgłosi się tyle osób...że wogóle komuś się spodoba...
Na szczęście jak już wpadnę w amok swojej twórczości radosnej...to przeważnie wszystko powstaje hurtowo...
Nie jestem pewna czy nie łamię ogólnie przyjętych zasad ''candy'',ale postanowiłam dołożyć jeszce dwa wianki do całej zabawy...



By tradycji stało się zadość ,zatrudniłam ''sierotkę''...
...potraktowała to bardzo poważnie:-)



























Ten wianuszek i serducha polecą do
Izy Jankowskiej.











...ten do Jolanny












...a ten do Decomarty.


Dziewczyny proszę Was bardzo o @
   lowflyingangels@poczta.fm


Chciałam Wam jeszcze pokazać małą ciekawostkę botaniczną...
mój kilkunastoletni grubosz pokazał kwiatki!
Nie są może okazałe,ale i tak zrobił mi ogromną niespodziankę...






Wszystkim baaaaardzo serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w zabawie i pozdrawiam Was gorąco:-):-):-)

26 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanych :)) mają powody do radości bo wianki przepiękne :)
    A grubosz faktycznie zrobił ci niespodziankę, mój ani drgnie jeśli chodzi o kwitnięcie ale na szczęście rośnie, tfu, tfu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom i serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdrosczę szczęsciarom ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom!!
    Nie mam szczęścia!

    Mam grubosza ale nie wiedziałam ,że on może zakwitnąć..A Twojemu widocznie u Ciebie dobrze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciężczyniom! I strasznie im zazdroszczę bo wianki piękniste. A grubosz widać dopieszczony:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycięzców !!! Wianki przecudne !
    A może mogłabyś pokazać (jakiś kursik czy coś) jak zrobić takie róże ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :) Stały się posiadaczkami pięknych rzeczy. A co do grubosza -drzewko szczęścia (też słyszałam taką nazwę)to jest mu widocznie bardzo dobrze u Ciebie :) Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęśliwcom a sama przeciągle westchnęłam, że znowu mi się nie udało ;)
    Kwitnący grubosz to gratka -widac, że dobrze mu u Ciebie
    Pozdrawiam srdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom.
    Piękne prezenty do nich trafią.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć szczęściarom !!!
    Tak nadrabiam zaległości w poprzednich postach i zachwycam się pięknymi ozdobami jakie zrobiłaś . Tworzysz niepowtarzalny klimat w swoim domku ,bardzo lubię do Ciebie zaglądać.Przyznam się ,że taka hurtowa ilość jest ogromną przyjemnością dla moich oczu. (oczopląsu z zachwytu też dostałam).
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego wszystkiego ,zapomniałam serdecznie podziękować za wyróżnienie , miło mi ,że pamiętałaś o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alushka zajrzyj proszę na tę stronę
    http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-roze-z-papieru-toaletowego
    ...tylko materiał mniej kontrowersyjny:-)P.

    OdpowiedzUsuń
  13. juz gdzies na jakim blogu widzialam tez kwitnacego grbosza i bylam bardzo zdziwiona,w ogole nie wiedzialam ze one kwitna piekny .)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję szczęściarom!!!Nie będę ukrywać,że zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dziewczyny miały szczęście!
    Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianuszki cudne, dlatego z zazdrością gratuluję wylosowanym :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Hip hip huraaa !!!
    Po smutkach nastaje radość, przeogromnie się cieszę z wygranej :0)
    Drzewko szczęścia też mam w domku bardzo stare, ale jeszcze mi nie zakwitło - jestem pod wrażeniem :)
    Ściskam mocno i piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje !
    Kwitnący gruboszcz , to WIELKA niespodzianka !!!
    Aż Ci zazdroszczę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje zwyciezczyniom. Jeszcze nigdy nie widzialam kwitnacego grubosza!! Co cos wyjatkowego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje. Przepiekne wianki, a róze cudo. Świetnie Małgośko, że zdradziąłs tajemnice jak te róze zrobić. zaraz zagladnę na podaną stronę. Grubosza mam lecz raczej nie moge sie z nim dogadać. Ma kilka pedów i zaczyna łysiec u nasady. Może trzeba go przyciąc by zgestniał i przestał się gniewac? A może go oszpecę i końiec?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam się do gratulacji dla szczęsciar!
    Co do grubosza, nie sądziłam że on w ogóle może zakwitnąć. Czary jakieś czyniłaś cy cuś?

    OdpowiedzUsuń
  22. :-) Dla mnie samej kwiaty grubosza były zaskoczeniem...pojęcia nie mam co spowodowało,że zakwitł...może i były to jakieś czary:):):)

    Jeśli chodzi o ''candy'' to spodobała mi się ta zabawa ,niedługo Mikołajki więc może kolejne?

    Dziękuję dziewczyny i buziaki zostawiam:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście jestem w lekkim szoku:) nie wiedziałam ze grubosz ma takie kwiaty:) jak zaczarowane, Małgosiu to chyba w tym wyjątkowym otoczeniu takie kwiaty rosną:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. acha i bardzo żałuję że przegapiłam te piękności:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu-i tu chcę zostawić swoje słowa podziękowania za świetną zabawę w candy i za szczęśliwą dla mnie rączkę "sierotki".Bardzo się cieszę z wianka i serc .Pozdrawiam też wszystkie zawiedzione niewygraną koleżanki i obiecuję już niedługo,zgodnie z tradycją ,rozrywkowe candy na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wianuszki a grubosz niesamowicie zakwitł...ma takie delikatne kwiaty:) Masz dobrą rękę do niego jak widać:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję