piątek, 1 stycznia 2010

candy noworoczne



Wiem,wiem...całkiem niedawno było:)
Nieukrywam też ,że to candy przygotowałam  troszkę wcześniej , a  pierwszy dzień Nowego  Roku wydał mi się być dobrą okazją.
Dziś czas płynie mi leniwie przy kubku gorącej kawy i rozprostowywaniu nóg po sylwestrowych szaleństwach...
...ale nieraz wspominałam,że jak się do czegoś dopadnę to z takiego pracoholiczno-twórczego transu wyjść dość długo nie mogę.
Kilka razy pokazywałam orzechowe serducha wycięte z półek XIX w szafy.
Ten materiał zachwycił mnie jak mało który,nie potrzeba mu wielkiej obróbki malarskiej by wyglądał naprawdę niesamowicie i to właśnie tym kawałkiem"starego orzecha"chciałam sie z Wami podzielić,
mając nadzieję,że i Wam się spodoba.

Myślałam o serduchach,ale to już było:) a niedawno mignęła mi na fotce (nie mogę odnależć gdzie)  właśnie taka stara decha kuchenna z której zrobiono wieszak.
Łyżeczki wygrzebałam  na giełdzie,wygiąć dały się bez problemu,gorzej z przykręceniem... no ale od czego ma się małżonka:) i tak sobie myślę ,że wyszedł całkiem przyzwoity kuchenny wieszaczek.
By taki goły nie był powiesiłam na nim stareńką mleczniczkę notabene na tej samej giełdzie wygrzebaną. Łyżka z ciekawym motywem jest chyba w podobnym wieku i też można ją na haczykach zawiesić.

To właśnie taki "starociowy"komplecik chciałam Wam zaproponować i zaprosić do zabawy:)

Zasady są powszechnie znane:

-osoby,które mają ochotę na udział w zabawie,
proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem
-posiadających bloga  o umieszczenie informacji u siebie
-oczywiście zapraszam wszystkich , którzy bloga nie posiadaja,
proszę tylko o pozostawienie namiarów na swoją @









Losowanie 16 stycznia!!!

Zapraszam serdecznie i "leniwie"płynącego czasu w pierwszym dniu Nowego Roku życzę:-)


111 komentarzy:

  1. ...skusił mnie fakt, że byłabym pierwsza :-)
    zwykle tylko z nieukrywaną przyjemnością oglądam Pani blog, wiele na nim pięknych rzeczy i świetnych pomysłów; W Nowym Roku życzę z całego serca nieustającej pomyślności i weny. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja ustawiam się do kolejki, bo wieszaczek cudny jest po prostu! A w Nowym Roku życzę niekończących się inspiracji i chęci tworzenia. Pozdrawiam bardzo cieplutko w dzisiejszy mroźny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w nowym roku!
    Jak miło zaczynać rok od prezentów:-) Cudny zestaw. Oczywiście wpisuję się na listę chętnych.
    A na nowy rok życzę miliona pomysłów, albo i więcej, nieustającego zdrowia i radości z każdego nowego dnia.
    Pozdrawiam noworocznie.
    Mój mail: JoSupel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niesamowitego zrobiłaś i nie omieszkam ustawić się grzecznie w kolejce i tupać nóżkami z niecierpliwości... A nuż się uda?
    Pozdrawiam serdecznie noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Małgosiu :) Ludziska nie bacząc na posylwestrowe zmęczenie ustawili się w kolejce po ten przecudnej urody wieszaczek. To ja też spróbuję. I będę czarować, żeby mi się poszczęściło. Od razu się usprawiedliwiam, że info na blogu umieszczę mało profesjonalnie, ale i tak dziwie się jak dużo zdążyłam "obczaić" przy mojej awersji do informatycznych sztuczek.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne cukiereczki nam serwujesz n ten Nowy Roku, jestem bardzo chętna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Gosiu noworocznie
    i ja tez chyba chciałabym srtać sie posiadaczką - to ustawiam się grzecznie w kolejce

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. O i ja też wyciągam rączkę po tą przecudnej urody i pomysłu deseczkę, chętnie się nią zaopiekuję :)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego candy i to u Ciebie to ja nie mogłabym za nic ominąć!
    Pozdrawiam już noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo zachwycił mnie ten wieszaczek, jest przeuroczy. Z nadzieją ustawiam się w ogonku i będę czekać do 16 stycznia :)
    Pozdrawiam noworocznie życząc wielu pomysłów i możliwości ich wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudności!!!
    Wpisz mnie na listę do losowania;-)
    Dużo miłych chwil w nowym roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie starocie, tam i Ja ! Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny i godny pożądania ;)
    Ja też go chcę! Serdeczności na Nowy Rok! Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ to piękne!!!Z dziką chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Na Nowy Rok życzę wszystkiego dobrego,niechaj marzenia zmieniają się w rzeczywistość a kłopoty i zło omijają szerokim łukiem.
    Nadmieniam,iż nie jestem posiadaczką bloga.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    monczer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ niespodzianka noworoczna!
    Oczywiście z wielka radością przystępuje do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chetnie sie wpisuję i grzecznie będę czekać na losowanie.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od dziś trzymam kciuki za swoją wygraną. pozdrawiam,

    http://klarunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudowności noworoczne! Może mi sie uda, czekam na losowanie niecierpliwie;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki Wam "starocie"stają się coraz bardziej pożądanymi przedmiotami.I mnie utwierdza w przekonaniu,że stare przedmioty posiadają duszę.Pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wpisuję się na listę chętnych :)

    http://minimysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce po cudny wieszaczek :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńko!!!!! Ustawiam się w kolejce!!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopieszczona (półeczka) :)) w każdym calu, zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twojej dłoni. Super pomysł!
    Też się ustawiam w kolejce.
    Serdecznie pozdrawiam!!!
    kasiawojj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na początek życzę Szczęśliwego Dostatniego w pomysły i nie tylko Nowego Roku!!!! Zawsze tylko oglądam Prace sporządzone przez Ciebie i byłoby zaszczytem dla mnie bycie posiadaczką jednej z nich:)) Od jakiegoś czasu jestem obserwatorką i podziwiam z ekranu komputera zdjęcia prac, a teraz postanowiłam się włączyc do zabawy, a nuż się uda. Pozdrawiam!!!!! edytaeb@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu,cudo do wygrania u Ciebie!
    Staję w kolejce do losowania!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Często anonimowo zaglądam. Bardzo tu klimatycznie u Ciebie. Ale takie słodkości zmobilizowały mnie pozostawianie śladu. Śliczna półeczka i z góry zazdroszczę obdarowanemu wybrańcowi losu :)
    Noworocznie pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na losowanie
    Agi agi-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. MAŁGOSIU,to jest bardzo ładny wieszaczek i na pewno będzi pięknie wygladał na ścianie u zwyciężcy.Chciałam Ci pogratulować pomysłu,weny i wykonania a ponieważ wygrałam ostatnie candy u Ciebie-ustępuję pola innym kobitkom.Walczę po prostu z manią otaczania się zbytnią ilością przedmiotów bo metraż nie ten i nadmiar by mnie przytłoczył.U mnie tylko książki maja prawo do bezkarnego nadmiaru i panoszenia się.Ale miło,że znowu chcesz sie podzielić swoimi pracami.Ja przygotowuję moje candy.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och ten pomysł na wykorzystanie łyżeczek jako wieszaczków powalił mnie na kolana! Jest rewelacyjny! dlatego też ustawiam się w kolejce:)
    Bloga nie posiadam więc wpisuję adres:brysylpie@interia.pl
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuda, cuda ... ja też , ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wieszaczek jest przeuroczy, spróbuję wiec szczęścia. Pozdrawiam. Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Wszystkiego co najlepsze życzę w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam Cie Malgosiu w Nowym juz Roku i pozdrawiam noworocznie tez.
    Pomysl z deska cudny, wykonanie pierwszoklasne. Caluski przesylam xxx. Moze znajdziesz dla mnie chwilke:)?

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękności :) Z chęcią stanę w kolejeczce :)

    http://milenkahaft.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też jestem chętna :)
    http://jaewka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. To ja też się ustawię w kolejce :) Może dopisze mi szczescie początkującego, bo mój blog ma dopiero kilka dni :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Wieszaczek niezwykle pomysłowy i piękny ...jak wszystko co wychodzi spod Twoich rąk.
    Ustawiam się w kolejkę i do losowania będę żyć nadzieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie cudeńko z chęcią przygarnęłabym do mojej kuchni, więc i ja się dopiszę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw! Ustawiam się w kolejkę :-). Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-).
    Wszystkiego NAJ w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  39. To jest po prostu genialne!!! Życząc wszystkiego dobrego ustawiam się grzecznie w ogonku :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem szaleńczo zakochana w każdym starociu,a te Twoje cudeńka wprawiły mnie w zachwyt:)).
    Dlatego zostawiam tu ślad i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem zauroczona tym cudeńkiem... coś niesamowitego! Już widzę oczyma wyobraźni, gdzie ono zawisłoby u mnie... ;)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  42. BOMBA! REWELACJA! CUDEŃKO!
    Małgoniu, znowu śliczność wyczarowałaś!
    Oczywiście, że wpisuję się do kolejki, i z mocno bijącym serduchem czekam do 16-go :)
    Moc uścisków noworocznych :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie wezmę udział! Kocham starocie i buszowanie po giełdzie!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny, też się wpisuję, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  45. ale chetnych , ale może się uda

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja chętna bardzo - i Wieszaczek pasowałby mi bardzo - jak nie wygram, to nagonię Małża, żeby mi podobny zrobił
    anetakam0 z blogu http://anetakam0.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczny!
    Ja też się zapisuję.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wieszak jest rewelacyjny!!
    Zapisuję się i będę się teraz łudzić przez dwa tygodnie, że mnie wylosujesz ;)

    www.ooowocowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpadłam na tego bloga kilka dni temu i ciągle się zachwycam! Pomysł z łyżeczkami to mistrzostwo świata! A mieć taki wieszaczek w swoim domu - marzenie! Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. No więc tak.
    Znając zasady i mając wciąż nadzieję wstawiam u siebie http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/ wzmiankę wraz z piękną fotografią. Mam nadzieję, że nie zostanę wykluczona biorąc pod uwage nie do końca tematyczny mój blog. Zaczynam jednak dopiero, ba zakochuję się powoli i pragnęłabym...bardzo pragnęłabym.
    Oby los w moim przypadku nie był ślepy tlyko celny :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  51. łał, nie dziwię się, że tak kolejeczka bo piekniuchne cuda wyczyniasz. Wieszaczek rewelacja, cudeńko...zagladam tu od niedawna, ale co tam a może mi sie uda, pozdrawiam Noworocznie i życze dalszych takich wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  52. To jest rewelacyjny pomysł! Bardzo mi się podoba, marzy mi się oczywiście zostać szczęściarą i wygrać! Tak więc ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękności... uwielbiam takie pomysły ! Kolejka długa, ale warto spróbować
    Pozdrawiam
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniały wieszaczek - ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale cudo! Staję w kolejce i... z niecierpliwością czekam na losowanie!

    Pozdrawiam.
    aga82.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdrówka, szczęścia w Nowym Roku! Oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pozdrawiam noworocznie i dołączam do kolejki.
    Brawo za pomysł z łyżeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  58. Staję w kolejce, informacja na blogu zapodana :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Po takie cuda warto się ustawić nawet w takiej długiej kolejce i poczekać na wyniki do 16 stycznia :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Trafiłam do Ciebie od Kasiorki i jestem zachwycona tym wieszakiem - dopisuję się oczywiście w kolejkę i pędzę oglądać resztę bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Skuszę się i ja na to miłe candy w nowy roku

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojej jaki piękny komplet!!! Cierpliwie czekam i trzymam mocno kciuki aby los się do mnie uśmiechnął:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny blog, podziwiam Twoje umiejętności w bieleniu drewna, niesamowicie wyglądają te meble !
    Czy to candy, to oznacza, że Ty chcesz to cudo komus za darmo oddać ??
    powaznie ?
    to ja się tez ustawiam :)
    chętna jak nie wiem co !

    Wszystkiego naj w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudny pomysł - oczywiście zgłaszam się na candy! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. jak nas dużo ale nie ma się co dziwić, bo wieszaczek jest świetny i jaki oryginalny :), może, to mi dopisze szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne rzeczy! Losowanie będzie w dniu w którym wyprawiam urodziny, może to mnie się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj, juz taka dluuuga kolejeczka sie ustawila!!
    No to ja na sam koniuszek staje!
    http://acha23.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. No tak, kolejka długa, ale po takie cudne rzeczy to można staaać - zatem ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Też z chęcią postoje w tej kolejce. Dużo nas to zawsze raźniej. A wieszaczek piekny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Rewelacyjny wieszak!!!! Już zazdroszczę osobie, która go dostanie, ale żeby nie było - próbuję swoich sił i dopisuję się do wszystkich chętnych na te słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się w tym starociowym wieszaczku. Uwielbiam takie klimaty. Kolejka długaśna ale spróbuję szczęścia :)
    pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja również dołączam do kolejki. Wszystkiego najlepszego w nowym roku
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie mogę nie skorzystać z takiej okazji! :) Bo komplet cudny.

    Pozdrawiam i życzę tylko pięknych chwil w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  74. Zakochałam się w wieszaczku! Jest boski!!! Ach normalnie trzeba jakie zdrowaśki poodmawiać,żeby go wygrać hihi:)

    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Piekne Candy:) zapisuję się tez w kolejce :):):)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakiś śliczny!!!Świetny pomysł!
    Oczywiście się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowny pomysł .Trochę nas Tu dużo ,ale zawsze są jakieś szanse :)Pozdrawiam serdecznie i życzę w Nowym Roku łatwości w realizacji superowych pomysłów .Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki bo nie ma co ,ale oko to one cieszą .Pozdrawiam
    kasia2955@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Rewelacyjny wieszak:))) Świetny pomysł Małgosiu:))) Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. OOOOOOOO !!!super, candy, ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja również ustawiam się w kolejce.
    Pozdrowienia,
    Asia
    http://sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Już taka kolejka długa do takich śliczności,ale kto nie próbuje ten nie ma :)
    Życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  83. Staję chociaż tak długa jest ta kolejka a mi ustawienia nie pozwalają inaczej jak (anonimowy) więc nazywam się Dorota //gwiazdolandia.blogspot.com
    Każdy twój post wprowadza mnie do innej rzeczywistości , działasz na wyobrażnię jak wróżka

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczności, zachwycające!!! Grzechem by było nie spróbować...więc próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  85. wieszak jest absolutnie przepiękny! <3 gdyby tylko udało się... ah! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Upominek bardzo oryginalny dlatego próbuję szczęścia :0 Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  87. A ja też chce spróbować swojego szczęścia ;)
    Pozdrawiam i Szczęsliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczny, naprawdę śliczny. Spróbuję szczęścia. Może się uda!

    OdpowiedzUsuń
  89. Oj, jakie powodzemie. W zasadzie czemu się dziwię, toć to arcydzięło.

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękny zestwik. Zapisuję się do zabawy...
    To mój "pierwszy raz" ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Przepiękny w swojej prostocie zestawik i bardzo pomysłowy,zapisuję się więc i ja - Aśkowska
    gayko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojojoj!!! Ale super!!! Muszę spróbować, bo inaczej cały rok plułabym sobie w brodę...
    Pozdrawiam i życzę cudownego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  93. wiedziałabym co z tymi smakołykami zrobić.. :)
    postoję tutaj..

    OdpowiedzUsuń
  94. Wieszaczek recyclingowy i z duszą- to jest to!
    Staję grzecznie w kolejce ;)
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  95. Postanowiłam, że w nowym roku będę wiekszą optymistką niż do tej pory!! Podoba mi się ten wieszak, a do tego idealnie pasuje do mojego wnetrza:-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja tez bardzo chcialabym wygrac ten wieszak. Strasznie mi sie podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Komplecik oryginalny i niepowtarzalny, bardzo chętnie widziałabym go u siebie!
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  98. Ale niesamowite :] zgłaszam się grzecznie w kolejce :]

    OdpowiedzUsuń
  99. uwielbiam tu zagladac i ja i ja chetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczne:) Ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Po tak piękny komplet to i ja się zgłoszę...
    Pozdrawiam
    Integra
    integra@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Wpisuję się ... a jakże ... trochę późno, ale zdążyłam :) Jak by to było gdyby NAJwiększa fanka Twoich arcydziełek nie wzięła udziału w losowaniu? Oj ... niedopatrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. ja strasznie kocham się w takich rzeczach ( nie mówić mężowi )i dla tego bardzo chętnie ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam:)dzisiaj odkryłam tego bloga,same śliczności a najśliczniejsze drewniane serdusia:)Marzy mi sie takie właśnie... a że deseczkowy wieszaczek też cudo to staję w kolejce może mi sie poszczęści.Będę częstym gościem,pozdrawiam:)lucuska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale piękne starocie ja też chcę :)
    mój e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Tu rzeczywiście anioły zleciały na ziemię.. Chciałam napisać zwykły komentarz, a do tego jeszcze okazuje się, że wpadłam na candy! Małgośka, pomysł niewiarygodny z tymi łyżkami - wygląda niesłychanie sielsko. Aż chciałoby się móc oglądać te łąki buczące życiem codziennie na ścianie swojej kuchni i ściągać kubeczek do porannej kawy przy takim akompaniamencie.

    OdpowiedzUsuń
  107. ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!
    i życzę twórczego Nowego Roku :)

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Z przyjemnością chodzę po Twoim blogu: tyle tu pomysłów i piękny klimat :-)
    Candy fantastyczne !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. u mnie też tak nisko latają :)
    pozdrawiam Monika z Poznania
    emilystar@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję