wtorek, 15 czerwca 2010

z perspektywy...













dwóch lat...bo tyle niedługo minie odkąd zaczęła się moja "zabawa" z obecnymi wnętrzami,muszę przyznac,że w końcu je oswoiłam:-)
Nie boję się zmian...ani tych drobnych,ani radykalnych...gdyby kiedyś przyszło zacząc od początku...chmmm...jeszcze nie jestem gotowa,ale za kilka lat,kto wie...:-)
Dla mnie była to i ciągle jeszcze jest nieustanna przygoda...Jesli kiedyś powiem"dopiełam na ostatni guzik",bedzie to tylko tyle znaczyło...co czas na kolejną...


 

 



 


Do zobaczenia ......:-)



Pozdrawiam.

















36 komentarzy:

  1. predivno!!!.....kissss....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamelduje mnie u siebie i NIC nie zmieniaj!!! Pięknie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, bardzo ladnie. Czlowiek rozwija sie ciagle, powiedzenie sobie "koniec" byloby zastojem...
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest po prostu pięknie!!! zachwycająco, widać serce w każdym koncie i wielki dar do tworzenia własnej przestrzeni:) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię zmieniać i eksperymentować.
    Widać Małgosiu że tworzenie i aranżowanie przestrzeni jest Twoją wielką, niepohamowaną pasją i bardzo dobrze, trwaj tak dalej i inspiruj nas.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. PIEKNIE! Wciaz odkrywam w tych wnetrzach cos co mnie niesamowicie zaskakuje, inspiruje i pcha do dzialania. Ja jestem na poczatku tej drogi, ktora Ty zaczelas dwa lata temu. I mam wielka nadzieje ze choc troszke bedzie tak cudnie jak u Ciebie.
    Styl ktory wybralas bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam niezwykle cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, łapię się na tym, że czekam na Twój nowy post i zdjęcia jak na Kwiat Paproci:) I ciągle mam niedosyt i Twoich słów i Twoich zdjęć! Tylko osoba z takim talentem mogła pojąć w tak krótkim czasie całą tą magię, którą teraz podziwiamy... Bardzo Ci dziękuję:)
    Pozdrawiam ciepło i uściski w pyszczki Daisy i Colina:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrza, klimat, nastrój, magia przedmiotów i dusza...

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja jestem na starcie...podziwiam Twoja Malgosiu stalosc i niezlomnosc w utrzymaniu jednolitosci stylu Twojego Domu..ja ciagle nie moge sie zdecydowac lub tez wytrwac przy jednym.
    Nawet jesli zdecydujesz na te radykalna zmiane, o ktorej piszesz to ja juz wiem, ze bedzie rownie piekna jak ta obecna.
    dziekuje za inspiracje i mile chwile spedzone na twoim blogu.
    Oj ale sie lzawo zrobilo, a przeciez nie to mi chodzilo! ;-)Sciskam Cie serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze , w którym mozna i odpoczywać i tworzyć ...niezwykle inspirujące miejsce ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja dołączę do grona zachwyconych!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne wnetrza i "wizyta" u Ciebie jest zawsze wielka przyjemnoscia. Swietne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu- podobają mi się Twoje wnętrza od zawsze.
    I raczej na zawsze...
    Jak zwykle piękne zdjęcia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj,jak zwykle jestem oczarowana tym,co zobaczyłam na Twoich zdjęciach.W każdym detalu jest ogrom serca,który włożyłaś w tworzenie Twojego domu.I każdy szczegół,czasami-wydawałoby się-bardzo przypadkowy,ma ogromny sens w całości.Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego,Maja

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój Boże...ile piękna w jednym miejscu... to jeden z najbardziej zachwycających domów jakie w życiu widziałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę oglądać Twój dom na okrągło, w każdym ujęciu. Piękne podsumowanie, mam nadzieję, że nie uszczuplisz częstotliwości pokazywania nawet drobnych zmian w wnętrzach. Pozdrawiam - uzależniona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. To miejsce to Ty ma Twoja dusze Twój klimat Twój nastrój...piękny masz dom. Uwielbiam zaglądać w twoje zakamarki i się nasycać...dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i co ja mam napisać po takiej dawce zdjęć? Twoje mieszkanko Małgosiu jest dla mnie niedoścignionym wzorem i największą inspiracją. Jak będziesz się go kiedyś chciała pozbyć i postawić przed sobą nowy cel, to ja to Twoje gniazdko biorę w ciemno :))) Chylę czoła ... buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu - wnętrze Twojego domu to taka inna bajka ,można się rozmarzyć i wkroczyć w klimat nie z tej epoki.
    Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wnętrze eklektyczne ale jak pięknie wysmakowane

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój domek jak zwykle zachwyca ,przez dwa lata wyczarowałaś cudowny klimat. Wydaje mi się ,że jesteś jedną z tych ,którym wnętrzarska nuda nie grozi , zawsze znajdzie się coś nowego do zrobienia .Te typy tak mają ,znam to z autopsji...he he .
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające wnętrze, mogłabym napisać baśniowe.

    Preparowana protea, w niebieskim szkle - OBŁĘDNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello,

    You are doing great things! Amazing :)
    Maybe you want to check this address and see your Polish sister's handmade adorable accessories :)

    http://kokardeczka-doonesownthing.blogspot.com/

    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż mogę Ci napisać, jak nie jedynie to, że napatrzeć się nie mogę na Twoje wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie tu u Ciebie :)Odwiedzam Cię z prawdziwą przyjemnością i z niezmiennie nisko opadniętą szczęką :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwiedzałabym Twoje domostwo niczym muzeum i zachwycałabym się każdym zakamarkiem, każdym "eksponatem" :)
    Pasję i serce widać tu na każdym kroku.
    To Twoja miłość Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli tak mieszkasz.. to proszę przygarnij mnie do siebie! A tak na poważnie to muszę zgłębić czeluści Twego bloga bo.. ach, trudno to wyrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co tu dużo mówić,... pięknie mieszkasz Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och Małgosiu:)jesteś piękną kobietą o pięknym wnętrzu:)szkoda że nie znalazłaś czasu na spotkanie w Krakowie:)było świetnie,dużo fajnych ludzi:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe wnętrza.
    Patrze, podziwiam, zapiera mi dech.
    U Ciebie wszystko jest dopracowane na ostatni guzik.
    Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  31. Interesująca klatka dla ptaszków:) Kotek na poduchach sama słodycz.Pozdrawiam ciepło jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu!!-Poprostu cudnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Moj manekin poczeka jeszcze pewno dłuższy czas na metamorfozę.Klasa pelną parą!!pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń
  33. cały pokój baśniowo przepiękny. rozmarzyliśmy się :)

    OdpowiedzUsuń

HOME *****HOME****HOME****HOME****HOME****HOME











dziękuję

dziękuję